• 17-07-2025, 10:37:54
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2023 yılında Tiktak’tan dakikalık araç kiraladım. Aracı aldıktan 15 dakika sonra otobanda sağ lastik bir anda patladı. Ne hız yapıyordum ne de ani bir manevra… Hemen sağa çekip durumu bildirdim.
    Kısa bir süre sonra 42.000 TL’lik bir lastik bedeli faturası geldi. Üstelik tehditkâr şekilde ev haczinden, icradan bahsedilen belgelerle...
    Hiçbir kusurum yoktu, ödemedim. Konu mahkemeye taşındı, ben de bilirkişi istedim.
    Bilirkişi net şekilde lastiğin üretim kaynaklı patladığını belirtti. Bugün görülen son duruşmada dava reddedildi. Yani mahkeme beni haklı buldu.
    Bu süreçte çok kişi "boşuna uğraşma, öde geç" dedi ama ben boyun eğmedim.
    Şunu demek istiyorum: Haklıysanız korkmayın. Tehditlere, haciz yazılarına hemen teslim olmayın.
    Mahkemeler elbette bazen yorucu oluyor ama adalet yerini buluyor.
    Umarım benzer durumda olan birine faydası olur.
    Herkese selamlar,
  • 17-07-2025, 10:40:18
    #2
    Araç kiralama oto galeri bunlar genel de mafya oluyor bulaşmamak lazım
  • 17-07-2025, 10:43:02
    #3
    Bir arkadaşımıza aynısını yapıp 90.000₺ para almışlardı. Kullanmayın bu tür uygulamaları filan
  • 17-07-2025, 10:46:06
    #4
    iyi ki tekerleğiniz patlamış ve başınıza daha farklı bela gelmemiş diyebiliriz
    bu firma ile daha büyük bir münakaşaya girilmez gibi duruyor tecrübe olmuş teşekkürler paylaştığınız için
  • 17-07-2025, 10:46:38
    #5
    Peki mahkeme sonucunda sizin kazancınız ne oldu Manevi maddi tazminat alabildiniz mi?
  • 17-07-2025, 10:46:40
    #6
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araç kiralama oto galeri bunlar genel de mafya oluyor bulaşmamak lazım
    bir canımız var vız gelir tırs gider hiçbir şekilde bu tarz uygulamaları önermiyorum.

    BuyW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir arkadaşımıza aynısını yapıp 90.000₺ para almışlardı. Kullanmayın bu tür uygulamaları filan
    Açık anınızı buluyorlar adamların amacı yüklü indirmek yıldırma politikasıyla haksız paralar kazanıyorlar. en çokta gençleri korkutup paralarını alıyorlar.
  • 17-07-2025, 10:47:27
    #7
    hedefniche adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki mahkeme sonucunda sizin kazancınız ne oldu Manevi maddi tazminat alabildiniz mi?
    Herhangi bir kazancım olmadı uğraşmak istemiyorum maddi manevi tazminat davası açarsam kazanırım ama alacağım tutar 10-20k olur değmez.
  • 17-07-2025, 10:49:25
    #8
    Geçmiş olsun. Uygulamayı yüklemiştim kullanırım belki diye siliyorum hemen.
  • 17-07-2025, 10:52:34
    #9
    Geçmiş olsun hocam ucuz atlatmışsınız, bir arkadaşıma motoru bozuk araba vermişler 30 km gitmeden arabadan duman çıkmış tüm masrafları arkadaşa yıkdılar, araya hatrı sayılı kişiler girince yarı yarıya anlaşmışlardı.