2023 yılında Tiktaktan dakikalık araç kiraladım. Aracı aldıktan 15 dakika sonra otobanda sağ lastik bir anda patladı. Ne hız yapıyordum ne de ani bir manevra
Hemen sağa çekip durumu bildirdim.
Kısa bir süre sonra 42.000 TLlik bir lastik bedeli faturası geldi. Üstelik tehditkâr şekilde ev haczinden, icradan bahsedilen belgelerle...
Hiçbir kusurum yoktu, ödemedim. Konu mahkemeye taşındı, ben de bilirkişi istedim.
Bilirkişi net şekilde lastiğin üretim kaynaklı patladığını belirtti. Bugün görülen son duruşmada dava reddedildi. Yani mahkeme beni haklı buldu.
Bu süreçte çok kişi "boşuna uğraşma, öde geç" dedi ama ben boyun eğmedim.
Şunu demek istiyorum: Haklıysanız korkmayın. Tehditlere, haciz yazılarına hemen teslim olmayın.
Mahkemeler elbette bazen yorucu oluyor ama adalet yerini buluyor.
Umarım benzer durumda olan birine faydası olur.
Herkese selamlar,
Ev Hacziyle Tehdit Ettiler, Davayı Ben Kazandım...
30
●2.532
- 17-07-2025, 10:37:54Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 17-07-2025, 10:46:38Peki mahkeme sonucunda sizin kazancınız ne oldu Manevi maddi tazminat alabildiniz mi?
- 17-07-2025, 10:46:40bir canımız var vız gelir tırs giderobisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiçbir şekilde bu tarz uygulamaları önermiyorum.
Açık anınızı buluyorlar adamların amacı yüklü indirmek yıldırma politikasıyla haksız paralar kazanıyorlar. en çokta gençleri korkutup paralarını alıyorlar.BuyW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-07-2025, 10:47:27Herhangi bir kazancım olmadı uğraşmak istemiyorum maddi manevi tazminat davası açarsam kazanırım ama alacağım tutar 10-20k olur değmez.hedefniche adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2025, 10:49:25Geçmiş olsun. Uygulamayı yüklemiştim kullanırım belki diye siliyorum hemen.
- 17-07-2025, 10:52:34Geçmiş olsun hocam ucuz atlatmışsınız, bir arkadaşıma motoru bozuk araba vermişler 30 km gitmeden arabadan duman çıkmış tüm masrafları arkadaşa yıkdılar, araya hatrı sayılı kişiler girince yarı yarıya anlaşmışlardı.
