Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
2023 yılında Tiktaktan dakikalık araç kiraladım. Aracı aldıktan 15 dakika sonra otobanda sağ lastik bir anda patladı. Ne hız yapıyordum ne de ani bir manevra
Hemen sağa çekip durumu bildirdim.
Kısa bir süre sonra 42.000 TLlik bir lastik bedeli faturası geldi. Üstelik tehditkâr şekilde ev haczinden, icradan bahsedilen belgelerle...
Hiçbir kusurum yoktu, ödemedim. Konu mahkemeye taşındı, ben de bilirkişi istedim.
Bilirkişi net şekilde lastiğin üretim kaynaklı patladığını belirtti. Bugün görülen son duruşmada dava reddedildi. Yani mahkeme beni haklı buldu.
Bu süreçte çok kişi "boşuna uğraşma, öde geç" dedi ama ben boyun eğmedim.
Şunu demek istiyorum: Haklıysanız korkmayın. Tehditlere, haciz yazılarına hemen teslim olmayın.
Mahkemeler elbette bazen yorucu oluyor ama adalet yerini buluyor.
Umarım benzer durumda olan birine faydası olur.
Herkese selamlar,