
Normalde böyle bir konu açmam görmenizi istedim
11
●424
- 16-07-2025, 23:46:46210 ₺ olan üründen 53.95 ₺ kalıyor.Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesilen vergiler bir yana, bu platformların komisyon ve diğer işlemlerin maliyetlerinin kontrol edilmemesi.
Verdiğiniz cevaba göre bu kesintiler ve takipsizlik normalleşmiş toplumda - 16-07-2025, 23:48:33Derdinizi anlatma şeklinde dolayı da olabilir hocam. Sattığınız ürün belli değil anlaşmanız belli değil. Ağır/Büyük bir ürün ise kargo normal olabilir.yusbay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ek olarak bunları normalleştirmedim daha bu kar üzerinden verginiz çıkacak onları da hesaba katmamışsınız. Trendyolda satıcı birisi olarak sizi çok iyi anlıyorum sadece derdinizi yazmamışsınız. - 16-07-2025, 23:50:35Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMandalHonomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Derdimi resmin anlattığını düşünmüştüm.
İlk defa bu kadar küçük bir ürün sattım insanlar iyi uğraşıyor böyle şeylerle.
Küçük işlerden gelmeyeceğini anlamam çok zaman almadı ama büyük işlere de el atacak bunlar artık uzamam lazm - 16-07-2025, 23:51:49Her ürünü bu tip platformlara koyma derim %200 kar ile satışa koyabileceğin ürünleri koymanı öneririm.
Niş ürün ile ilerlemelisin - 17-07-2025, 00:14:45%450 %500 le koyuyorum dropshipping ürün bunlar. bu %400 le koymama ragmen zar zor kar ediyorfikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2025, 00:28:32Ambalajıyla beraber 88 liraya mal ettigimiz paketi 1370 tl den satiyoruz su an. Yoksa hayatta ugrasilmaz. Garip olan biz fiyat arttirtikca kalitelidir algisi artiyor ve haftalik kargo 15 20 lerden 50 ustune cikmaya basladi.
