• 16-07-2025, 23:42:51
    #1
    Büyük işlemler yapıp, büyük paralarda kazanıyorum, bundan da kâr ettim ama en ufak fırsatta gideceğim ülkeden hiç normal şeyler olmuyor.... Herkes birbirini dolandırıyor.
  • 16-07-2025, 23:44:34
    #2
    Sorununuzu anlamadım. Ülke ile olan sorununu hiç anlamadım.
  • 16-07-2025, 23:46:46
    #3
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorununuzu anlamadım. Ülke ile olan sorununu hiç anlamadım.
    210 ₺ olan üründen 53.95 ₺ kalıyor.
    Kesilen vergiler bir yana, bu platformların komisyon ve diğer işlemlerin maliyetlerinin kontrol edilmemesi.
    Verdiğiniz cevaba göre bu kesintiler ve takipsizlik normalleşmiş toplumda
  • 16-07-2025, 23:48:33
    #4
    yusbay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    210 ₺ olan üründen 53.95 ₺ kalıyor.
    Kesilen vergiler bir yana, bu platformların komisyon ve diğer işlemlerin maliyetlerinin kontrol edilmemesi.
    Verdiğiniz cevaba göre bu kesintiler ve takipsizlik normalleşmiş toplumda
    Derdinizi anlatma şeklinde dolayı da olabilir hocam. Sattığınız ürün belli değil anlaşmanız belli değil. Ağır/Büyük bir ürün ise kargo normal olabilir.
    Ek olarak bunları normalleştirmedim daha bu kar üzerinden verginiz çıkacak onları da hesaba katmamışsınız. Trendyolda satıcı birisi olarak sizi çok iyi anlıyorum sadece derdinizi yazmamışsınız.
  • 16-07-2025, 23:50:35
    #5
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorununuzu anlamadım. Ülke ile olan sorununu hiç anlamadım.
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Derdinizi anlatma şeklinde dolayı da olabilir hocam. Sattığınız ürün belli değil anlaşmanız belli değil. Ağır/Büyük bir ürün ise kargo normal olabilir.
    Ek olarak bunları normalleştirmedim daha bu kar üzerinden verginiz çıkacak onları da hesaba katmamışsınız. Trendyolda satıcı birisi olarak sizi çok iyi anlıyorum sadece derdinizi yazmamışsınız.
    Mandal
    Derdimi resmin anlattığını düşünmüştüm.
    İlk defa bu kadar küçük bir ürün sattım insanlar iyi uğraşıyor böyle şeylerle.
    Küçük işlerden gelmeyeceğini anlamam çok zaman almadı ama büyük işlere de el atacak bunlar artık uzamam lazm
  • 16-07-2025, 23:51:49
    #6
    Her ürünü bu tip platformlara koyma derim %200 kar ile satışa koyabileceğin ürünleri koymanı öneririm.

    Niş ürün ile ilerlemelisin
  • 16-07-2025, 23:59:35
    #7
    Hocam dilersenin yerkeşik eu kapısı açabilirim sana Bulgaristan üzerinden Gitmeye kararlıysan şayet
  • 17-07-2025, 00:14:45
    #8
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her ürünü bu tip platformlara koyma derim %200 kar ile satışa koyabileceğin ürünleri koymanı öneririm.

    Niş ürün ile ilerlemelisin
    %450 %500 le koyuyorum dropshipping ürün bunlar. bu %400 le koymama ragmen zar zor kar ediyor
  • 17-07-2025, 00:28:32
    #9
    Ambalajıyla beraber 88 liraya mal ettigimiz paketi 1370 tl den satiyoruz su an. Yoksa hayatta ugrasilmaz. Garip olan biz fiyat arttirtikca kalitelidir algisi artiyor ve haftalik kargo 15 20 lerden 50 ustune cikmaya basladi.