Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorununuzu anlamadım. Ülke ile olan sorununu hiç anlamadım.
Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Derdinizi anlatma şeklinde dolayı da olabilir hocam. Sattığınız ürün belli değil anlaşmanız belli değil. Ağır/Büyük bir ürün ise kargo normal olabilir.
Ek olarak bunları normalleştirmedim daha bu kar üzerinden verginiz çıkacak onları da hesaba katmamışsınız. Trendyolda satıcı birisi olarak sizi çok iyi anlıyorum sadece derdinizi yazmamışsınız.
Mandal
Derdimi resmin anlattığını düşünmüştüm.
İlk defa bu kadar küçük bir ürün sattım insanlar iyi uğraşıyor böyle şeylerle.
Küçük işlerden gelmeyeceğini anlamam çok zaman almadı ama büyük işlere de el atacak bunlar artık uzamam lazm