• 14-07-2025, 02:07:02
    #10
    Herşeyi savunabilirim. Doğru yada yanlış olması önemli değil. Aslında avukat olmam lazımdı
    Ayrıca manipüle kabiliyetim oldukça yüsektir. Tabi bundaki en büyük etki bebek yüzlü olmamda var :P Şaka bi yana insanlarla oynamak ve zihinlerine girmek aslında oldukça basit.
  • 14-07-2025, 02:14:03
    #11
    AOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herşeyi savunabilirim. Doğru yada yanlış olması önemli değil. Aslında avukat olmam lazımdı
    Ayrıca manipüle kabiliyetim oldukça yüsektir. Tabi bundaki en büyük etki bebek yüzlü olmamda var :P Şaka bi yana insanlarla oynamak ve zihinlerine girmek aslında oldukça basit.
    Selam olsun,

    Yani övündüğünüz şeyler biraz ürkütücü.
    Bunları yapmaktan keyif aldığınızı görmek ve övünmenizi okumak beni tedirgin etti.
    Şaka bir yana dedikten sonra bile insanlarla oynamak, zihinlere girmek falan.
    Dürüstlük 10 üzerinden 10

    İhtiyarlara çelme takıyorum, bastonlarını tekmeleyip düşürüyorum yazarsanız tam olacak.
    Ya hu güzel insan içinden canavar çıktı.
    Valla güzel geldi bu saatte bu cevap, sağ olasın.
  • 14-07-2025, 02:44:12
    #12
    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam olsun,

    Yani övündüğünüz şeyler biraz ürkütücü.
    Bunları yapmaktan keyif aldığınızı görmek ve övünmenizi okumak beni tedirgin etti.
    Şaka bir yana dedikten sonra bile insanlarla oynamak, zihinlere girmek falan.
    Dürüstlük 10 üzerinden 10

    İhtiyarlara çelme takıyorum, bastonlarını tekmeleyip düşürüyorum yazarsanız tam olacak.
    Ya hu güzel insan içinden canavar çıktı.
    Valla güzel geldi bu saatte bu cevap, sağ olasın.
    Yok hocam o kadar yapmayız. Çelme taksak bile senin çelme taktırdığını söylerim beni tehtid edip zorla yaptırdı derim nolacak :P
  • 14-07-2025, 02:46:00
    #13
    Seo Hizmetleri
    kendimi tanıtırken kişisel özelliklerimi anlatmayı pek sevmem .sadece normal sohbet muhabbet ederek karşı tarafı analiz ederim
  • 14-07-2025, 10:32:37
    #14
    Kardeşim bu bir yetenek mi bilemiyorum ama çok iyi bahis oynarım ( ama oynamıyorum) zamanında çok sağlam oynuyordum hala da istesem çok iyi paralar kazanırım sanki sonuçları görüyor gibiyim şaka gelebilir ama.
  • 14-07-2025, 19:07:31
    #15
    - Pratik bir yaklaşımım var, her şeye, her zaman, nitekim bir işin veya yapının / sistemin, her şeyin pratiğini çözdüğüm an o şahsım adına bitmiş demektir! (Bu en çok karakterim de olan yapıdır)
    - Analitik zekâ kullanımı yoğunluğum var.
    - Aşırı iyi bir dinleyiciyim.
    - Yazı yazmak karakterimdir diyebilirim.
    - Etkiye tepki yerine daha çok tepkiye gelen etkileri gözlemlerim, yani çoğu zaman farklı bakış açılarım vardır.
    - Aşırı hızlı olmak her daim en çok sevdiğim şey (Yanlış anlaşılma olmasın, aşırı sabırlıyımdır).
    - Deniz de nefesimi tuttuğum sürece beni kimsenin geçebileceğini zannetmiyorum hız konusunda (Ekipmansız, ekipmanlı olsa her halde o zaman hiç geçemezler).
    - Eğer bir engel var ise yolları bitmeden yine çözüm bitmemiş / bulunmamış demektir şahsım adına.

    Yazmayı atladığım yine yetkinliklerim olabilir.

    Bunlar yetenek / karakter karmalarım diyebilirim.
  • 14-07-2025, 19:30:00
    #16
    Dilimin ucuyla dirseğime dokunabilirim
  • 14-07-2025, 19:37:52
    #17
    günlerce uyumadan devam edebilirim. çok kötü bir yetenek
  • 14-07-2025, 20:48:39
    #18
    Kişisel Rütbe
    Bir işe heveslendiğimde çok çabuk kavrarım ama asla geliştirmem