Herşeyi savunabilirim. Doğru yada yanlış olması önemli değil. Aslında avukat olmam lazımdı

Ayrıca manipüle kabiliyetim oldukça yüsektir. Tabi bundaki en büyük etki bebek yüzlü olmamda var :P

Şaka bi yana insanlarla oynamak ve zihinlerine girmek aslında oldukça basit.
Selam olsun,
Yani övündüğünüz şeyler biraz ürkütücü.
Bunları yapmaktan keyif aldığınızı görmek ve övünmenizi okumak beni tedirgin etti.
Şaka bir yana dedikten sonra bile insanlarla oynamak, zihinlere girmek falan.
Dürüstlük 10 üzerinden 10
İhtiyarlara çelme takıyorum, bastonlarını tekmeleyip düşürüyorum yazarsanız tam olacak.
Ya hu güzel insan içinden canavar çıktı.

Valla güzel geldi bu saatte bu cevap, sağ olasın.