Herşeyi savunabilirim. Doğru yada yanlış olması önemli değil. Aslında avukat olmam lazımdı
Ayrıca manipüle kabiliyetim oldukça yüsektir. Tabi bundaki en büyük etki bebek yüzlü olmamda var :P

Şaka bi yana insanlarla oynamak ve zihinlerine girmek aslında oldukça basit.