• 12-07-2025, 19:27:14
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba. Ben Almanya'da yaşıyorum, 35 yaşındayım, işim de var, yasal olarak oturumum var. Türkiye'den biriyle evlenmek istiyorum. Yanlış anlaşılmasın maddi bir durum yok. Ben sadece belki vizyonlu, güzel kalpli bir kadina denk gelirim diye düşündüm. Hem de bir nebze hayatı güzelleşir onun da Anlaşırız da belli mi olur? 3 günlük dünya, Kanuni ye kalmamış bize mi kalacak. İlgilenen hatun kişisi olursa bana DM den yürüsün, ordan instaya filan geçer duruma bakarız.

    Hadi hayırlısı 😅
  • 12-07-2025, 19:28:30
    #2
    Bayadır foruma girmedim, çok değişmiş 🤣🤣🤣🤣
  • 12-07-2025, 19:28:48
    #3
    Dikkat edin hocam sizi kullandırtan birine denk gelmeyin. Siz böyle vaatler söylerseniz baştan yüksek ihtimal sizi kullanır
  • 12-07-2025, 19:30:11
    #4
    Kişisel Rütbe
    Merhabalar ben ibrahim yılmaz
  • 12-07-2025, 19:32:58
    #5
    ayça_22 oturum açtı
    • FOMOCO
    • Gocmen
    • iNKa
    FOMOCO, Gocmen, iNKa ve 12 kişi bunu beğendi.
    15 kişi bunu beğendi.
  • 12-07-2025, 19:33:21
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar ben ibrahim yılmaz
    hatun dedik be gardaşım
  • 12-07-2025, 19:33:34
    #7


    Tepkim tam olarak : D
  • 12-07-2025, 19:33:49
    #8
    Dalak.avi
  • 12-07-2025, 19:34:37
    #9
    50 yaş Facebook grubunu geçti r10