Merhaba. Ben Almanya'da yaşıyorum, 35 yaşındayım, işim de var, yasal olarak oturumum var. Türkiye'den biriyle evlenmek istiyorum. Yanlış anlaşılmasın maddi bir durum yok. Ben sadece belki vizyonlu, güzel kalpli bir kadina denk gelirim diye düşündüm. Hem de bir nebze hayatı güzelleşir onun da

Anlaşırız da belli mi olur? 3 günlük dünya, Kanuni ye kalmamış bize mi kalacak. İlgilenen hatun kişisi olursa bana DM den yürüsün, ordan instaya filan geçer duruma bakarız.
Hadi hayırlısı 😅