r10 nette üzerime yalan yanlış iftira atan biri mevcut
47
●2.718
- 08-07-2025, 21:22:07Üyeliği durdurulduüzerime atılan iftiranın ne olduğunu bilmiyorum ancak o kisi size beni sikayet etmeye geldiğinde anlasılır o söyledikleri adımı verdimi anlasılır bunun bu yazının nesini anlamıyorsunuz isine gelen anlıyor isine gelmeyen anlamıyor o kisi her kimse kim oldugunu ogrenek istiyorum adını soyadını
- 08-07-2025, 21:23:09Decoderin fişini takip bi daha yazar mısın?evrenercan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-07-2025, 21:25:36Üyeliği durdurulduevet üzerime bir iftira atıldı kişiyi bilmiyorum sürekli r10da sikayet ediyor sürekli birilerini bunuda bazı durumlardan anlıyorum kim oldugunu bulup su ısı cozume getiricez ins hacker tarzı bırı
- 08-07-2025, 21:27:30Üyeliği durduruldur10 nette üzerime yalan yanlış iftira atan biri mevcut kim olduğunu bilmiyorum ancak adımı verdikten sonra öğrenebilirsiniz tam adım toray evren ercan beni r10 insanlara sikayet eden bir kisi bu kisi aynı zamanda pcde ve bilgisayarda hacker olarak izliyor bu iftiralar nasıl başladı iş yerinde çalıştığım süre icersinde yaptığım bir iki şikayet sonrası başladı ve yayıldı kim tarafından tutuldu hacker onuda bilmiyorum cok kısı var bu yalanlarada inanmayın arkadaşlar bu kişiyi bulan veya kendisine gelen olduğunda bana bildirmesini arz ediyorum saygılarımla
- 08-07-2025, 21:49:32Bu ne abiiiiii bu neeee biz bulmaca mı çözecez bazen uzun uzun konu açardım bazı bilir kişi abiler gelir konuyu özet geçerdi derdi arkadaş bu bu bunu yapmak istiyor fakat bu bu gibi sorunu var anlatmak istediği bu gibisinden. Senin o da yok bu diyebileceğimiz bişi de yok bu ne karma yazıdır hocam kim kime nolmuş ne diyon günaydın pardon hayırlı aksamlar geceler dilerim size sana konu anlasilmamistirdir.
- 08-07-2025, 21:52:17Üyeliği durduruldubunun nesini anlamıyorsunuz bir kisi mevcut r10 da sürekli herkeze hakkımda konusuyor iftira atıyor bu kısının kım oldugunu ogrenmek ıstıyorum gelene olursa bana haber vermesini arz ediyorum turkcenız ıyı degıl demekkı su yazıdan dahı anlam cıkartamıyorsunuz