bunun nesini anlamıyorsunuz bir kisi mevcut r10 da sürekli herkeze hakkımda konusuyor iftira atıyor bu kısının kım oldugunu ogrenmek ıstıyorum gelene olursa bana haber vermesini arz ediyorum turkcenız ıyı degıl demekkı su yazıdan dahı anlam cıkartamıyorsunuz