• 07-07-2025, 20:48:16
    #10
    sunucuoptimizasyon.com
    Çok yüksek bir tutar değilse bankanın umrunda olmaz bununla ilgili herhangi bir işlem yapmazlar.

    Savcılığa suç duyurusunda bulunun diyen arkadaş da güldürdü akşam akşam.

    Dekontu kayıt altına al köşede dursun başka yapabileceğin bir şey yok. Kişi bir şekilde sana ulaşırsa iade yaparsın teyit ederek.

    Bazı bankalar saçma şekilde eft yapan kişinin iban numarasını göstermiyor dekontta.
  • 07-07-2025, 20:54:12
    #11
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok yüksek bir tutar değilse bankanın umrunda olmaz bununla ilgili herhangi bir işlem yapmazlar.

    Savcılığa suç duyurusunda bulunun diyen arkadaş da güldürdü akşam akşam.

    Dekontu kayıt altına al köşede dursun başka yapabileceğin bir şey yok. Kişi bir şekilde sana ulaşırsa iade yaparsın teyit ederek.

    Bazı bankalar saçma şekilde eft yapan kişinin iban numarasını göstermiyor dekontta.
    İnsanlar neden bilmediği konuda ahkam keser anlamıyorum. Diyelim Ben hatalıyım Ne zararı olur ? en fazla 1 gün kaybeder arkadaş. Ya ben haklı çıkarsam Sen hata benim zararı öderim Vs. diyecekmisin ?

    Konuyu bilmiyorsan komik cevaplar verme
  • 07-07-2025, 21:03:37
    #12
    Komafelc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar geldi hocam ayıptır sorması
    370k hocam
  • 07-07-2025, 21:05:51
    #13
    CodeDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    370k hocam
    Yüksek bir para paraya hiç dokunma bankayı ara yarın kolluk kuvvetlerine git şikayette bulun ayrıca savcılık bildir.
  • 07-07-2025, 21:07:18
    #14
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok yüksek bir tutar değilse bankanın umrunda olmaz bununla ilgili herhangi bir işlem yapmazlar.

    Savcılığa suç duyurusunda bulunun diyen arkadaş da güldürdü akşam akşam.

    Dekontu kayıt altına al köşede dursun başka yapabileceğin bir şey yok. Kişi bir şekilde sana ulaşırsa iade yaparsın teyit ederek.

    Bazı bankalar saçma şekilde eft yapan kişinin iban numarasını göstermiyor dekontta.
    Öyle yaptım hocam dekontu sakladım hesabıda öylece bıraktım kullanmayacağım şimdilik.
  • 07-07-2025, 22:14:53
    #15
    Hocam karakola gidin ifade verin parayı ne yapman gerektiğini sorun en azından bir dosyanız olsun. Bahisten gelmiş olabilir her şey olabilir kendinizi riske atacağınız bir para değil.
  • 08-07-2025, 08:39:37
    #16
    Hocam elinizden geleni yapın sahibi çıkmazsa yiyin gitsin. Güzel bir tatil yaparsınız o parayla.
  • 08-07-2025, 08:50:51
    #17
    Milletin hesabına yüklü meblağ düşer, bizimkine düşse düşse kredi borcu düşüyor Umarım hukuki açıdan başını ağrıymayacak bir şekilde parayı yiyebileceğin şartlar oluşur kardeşim
  • 10-07-2025, 20:39:58
    #18
    Konuyu merak edenler için ; adımı soyadımı İnternete yazıp, trendyol mağzam ve sarı site ilanlarıma denk gelmişler haliyle telefon numarama ulaştılar. Bürokrasi nezdinde iadeyi geçtim tekrar. İnsan oğlu beşer şaşardır hepimiz hata yapabiliriz. Bir başkasının emeğini kullanmak için gerekli şartları oluşturmak doğru değildir.