Çok yüksek bir tutar değilse bankanın umrunda olmaz bununla ilgili herhangi bir işlem yapmazlar.
Savcılığa suç duyurusunda bulunun diyen arkadaş da güldürdü akşam akşam.
Dekontu kayıt altına al köşede dursun başka yapabileceğin bir şey yok. Kişi bir şekilde sana ulaşırsa iade yaparsın teyit ederek.
Bazı bankalar saçma şekilde eft yapan kişinin iban numarasını göstermiyor dekontta.
İnsanlar neden bilmediği konuda ahkam keser anlamıyorum. Diyelim Ben hatalıyım Ne zararı olur ? en fazla 1 gün kaybeder arkadaş. Ya ben haklı çıkarsam Sen hata benim zararı öderim Vs. diyecekmisin ?
Konuyu bilmiyorsan komik cevaplar verme