Selamlar;
Böyle işletmelere bende karşıyım. vergi vermezler, Çalisana değer vermezler, haliyle sigorta olmaz, işini hakkıyla yapan isletmenin hakkına girerler vesaire vesaire... En hızlı çözüm alacağınız vergi dairesine şikayet ederseniz en kısa sürede çözlerler hocam.😊
Kaçak işletmeyi nereye şikayet edebilirim. Hediyeli
18
●926