• 08-07-2025, 19:01:35
    #19
    komisyon oranları nasıl ? usdt çevirim atm den para çekimi, kart ile pos cihazı harcamalarında.
  • 08-07-2025, 23:45:48
    #20
    EfeHan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    komisyon oranları nasıl ? usdt çevirim atm den para çekimi, kart ile pos cihazı harcamalarında.
    evet bunu bende merak ediyorum uption ile kıyaslayınca hangisi daha avantajlı
  • 09-07-2025, 09:36:18
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Peki masraflar ve ücretler?
    1 yıl sıfır işlem yapsam hesap kullanım ücreti yok mu?
    Sanal kart ile alışveriş yaparken masraf kesiyor mu?
  • 09-07-2025, 18:09:35
    #22
    EfeHan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    komisyon oranları nasıl ? usdt çevirim atm den para çekimi, kart ile pos cihazı harcamalarında.
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet bunu bende merak ediyorum uption ile kıyaslayınca hangisi daha avantajlı
    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki masraflar ve ücretler?
    1 yıl sıfır işlem yapsam hesap kullanım ücreti yok mu?
    Sanal kart ile alışveriş yaparken masraf kesiyor mu?

  • 13-07-2025, 07:20:29
    #23
    Gizlen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pos komisyon oranını göremedim de.
  • 13-07-2025, 09:40:54
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Sanal kart konusunda nasıl? Kaç adet açılabiliyor, ücreti var mı?
  • 13-07-2025, 10:37:24
    #25
    EfeHan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pos komisyon oranını göremedim de.
    1.2% kur farkı. USD to TRY

    DroidPeak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanal kart konusunda nasıl? Kaç adet açılabiliyor, ücreti var mı?
    10usd sanal kart başına ücreti var. Toplam 5 adet sanal veya fiziksel kart açabilirsiniz.
  • 20-08-2025, 09:05:17
    #26
    Gizlen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Isterseniz cevirirsiniz
    Isterseniz GBP veya Euro tutarsiniz



    Bende sadece fiziksel kart var
    Heryerde kullaniyorum
    ATM lerden dolar yatırıp çekebiliyor musunuz? Komisyonlu mu?
    Yıllık aidat istiyor mu? Yoksa 100$ mı sadece ücreti?
    Alışverişlerde kullanırken komisyonlu mu işlem yapıyor?
  • 20-08-2025, 09:14:41
    #27
    Atm çekimlerinde %7 ila %8 alıyor sanırım.