Gizlen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Isterseniz cevirirsiniz
Isterseniz GBP veya Euro tutarsiniz



Bende sadece fiziksel kart var
Heryerde kullaniyorum
ATM lerden dolar yatırıp çekebiliyor musunuz? Komisyonlu mu?
Yıllık aidat istiyor mu? Yoksa 100$ mı sadece ücreti?
Alışverişlerde kullanırken komisyonlu mu işlem yapıyor?