• 04-09-2009, 02:06:14
    #1
    Arkadaşlar Garanti Hesabı olan arkadaşların yorumlarını bekliyorum.

    Şimdi Elma Hesabı kullanan arkadaşlar karlı mı oluyor bu iş yoksa zararlı mı? Alış satışlar yaklaşık 1 Kuruş gibi bir işlem ücreti alıyorlar ama tam da bilemiyorum. Kullanan var mı acaba, zararlı çıkan var mı?
  • 04-09-2009, 12:20:16
    #2
    Yok mu arkadaşlar kullanan ya?