Arkadaşlar Garanti Hesabı olan arkadaşların yorumlarını bekliyorum.

Şimdi Elma Hesabı kullanan arkadaşlar karlı mı oluyor bu iş yoksa zararlı mı? Alış satışlar yaklaşık 1 Kuruş gibi bir işlem ücreti alıyorlar ama tam da bilemiyorum. Kullanan var mı acaba, zararlı çıkan var mı?