• 01-07-2025, 09:15:49
    #1
    Kişisel Rütbe
    Bugün bir köyden geçerken yolda bir okul dikkatimi çekti. Okulun yapısı çok eski. Bunu bildireceğim yer var mı?



  • 01-07-2025, 09:17:06
    #2
    cami yaparlar bu ülkede hocam okul değil
  • 01-07-2025, 09:18:22
    #3
    Bu okulun kullanıldığından emin misiniz. Terk edilmiş gibi
  • 01-07-2025, 09:19:45
    #4
    Kişisel Rütbe
    muslumtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu okulun kullanıldığından emin misiniz. Terk edilmiş gibi
    Hocam köyde gördüğüm için bende öyle düşünüyorum. Ama bu eski yapının eğer yenisi yapılmadıysa yıkılması daha iyi olmaz mı? Sonuçta bildirmek lazım
  • 01-07-2025, 09:20:07
    #5
    En kısa yol deprem kontrolü için belediyeye başvurun hocam aksi durumlarda ahbap gibi dernekler yardımcı olur anca
  • 01-07-2025, 09:26:27
    #6
    Yapılması için bağışta bulunun ki yapılsın hocam, gereksiz yere yapılmasının ne mantığı var? Allah bilir köyde 5-6 öğrenci vardır onlar da taşımalı eğitim hizmetinden yararlanıyorlardır ve daha büyük bir okula gidiyorlardır. Zaten bu şekilde eski yapıların yapılması hiç mantıklı değil.
  • 01-07-2025, 09:28:01
    #7
    by_ala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En kısa yol deprem kontrolü için belediyeye başvurun hocam aksi durumlarda ahbap gibi dernekler yardımcı olur anca
    Bu binanın depreme dayanıklığı konusunda sizce bir kontrole gerek var mı hocam Bu paralar eski okullara harcanacağına şehir merkezlerinde bu konularda hizmet verecek yapılar yapılmalı.
  • 01-07-2025, 09:33:56
    #8
    Aktif olarak kullanılmıyor, hemen hemen çoğu köyde zaten bu durumda bu okullar.
    Yenilense de okula gidecek çocuklar yok artık köyde, genelde en yakın ilçeye gidiyorlar.
  • 01-07-2025, 10:19:03
    #9
    KhanJitsu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu binanın depreme dayanıklığı konusunda sizce bir kontrole gerek var mı hocam Bu paralar eski okullara harcanacağına şehir merkezlerinde bu konularda hizmet verecek yapılar yapılmalı.
    Gözle gördüğünüzde öyle olabilir hocam ama karot testiydi galiba ismi onu yapmadanda yıkmaya gerek yok derler ondan dolayı malesef ki var