Yapılması için bağışta bulunun ki yapılsın hocam, gereksiz yere yapılmasının ne mantığı var? Allah bilir köyde 5-6 öğrenci vardır onlar da taşımalı eğitim hizmetinden yararlanıyorlardır ve daha büyük bir okula gidiyorlardır. Zaten bu şekilde eski yapıların yapılması hiç mantıklı değil.