• 24-06-2025, 01:17:55
    #1
    Saat 22 de TOBO Formasyonu gördüm.
    BTCUSDT Paritesinde, Saatlik grafik.
    İşlem açtım spot olarak.
    Sonra dedimki kendi kendime. Boşver, kursu bitirince başlarsın tam piştiğinde.
    İlk hedef 1-1 işlem idi Ar oranı. İkinci hedef mavi çizginin tepesi
    Ben işlem açtığımda şöyle idi.



    Sonra en sonki mum kırmızıya geçti biraz. Kapattım işlemi.

    Grafiğin son hali de bu.

  • 24-06-2025, 01:19:45
    #2
    Qui non proficit, deficit
    Konuya ticaret puanı sanarak girdim...
  • 24-06-2025, 01:22:14
    #3
    Ben de ticaret puanı iletmeyenler için bir çift cümle bırakacaktım da olmadı… 😁
  • 24-06-2025, 01:34:29
    #4
    Hayırlı işler bu başarıyı umarım trend yönüne göre devam ettirisiniz.
    Elinizi de korkak alıştırın, yoksa alacağınız ders fomo/liq olur.
  • 24-06-2025, 07:44:22
    #5
    Kursu nerden aldığınızı öğrenebilirmiyim hocam yüz yüze mi alıyorsunuz onlije mi
  • 24-06-2025, 08:31:46
    #6
    kurs bilgisi alabilir miyim hocam
  • 24-06-2025, 08:40:34
    #7
    bu çizgi çekelim vs. yalan dolan hocam açıkcası, trump bi çıksa bitcoini reddediyoruz dese, bitcoin düşer.