Saat 22 de TOBO Formasyonu gördüm.
BTCUSDT Paritesinde, Saatlik grafik.
İşlem açtım spot olarak.
Sonra dedimki kendi kendime. Boşver, kursu bitirince başlarsın tam piştiğinde.
İlk hedef 1-1 işlem idi Ar oranı. İkinci hedef mavi çizginin tepesi
Ben işlem açtığımda şöyle idi.



Sonra en sonki mum kırmızıya geçti biraz. Kapattım işlemi.

Grafiğin son hali de bu.