ADSMONSTER Tarafından Dolandırılan Kim Varsa Bana Ulaşsın!!!
25
●6.346
- 12-12-2025, 14:33:47⚠️ DİKKAT ⚠️
Bu şahsa ADS reklam hizmeti karşılığında 5.200 USD ödeme yaptık.
(Tüm ödemeler ve yazışmalar ekran görüntüleri ve kayıtlarla kanıtlıdır.)
Ancak hiçbir hizmet alınmamıştır.
Aylar boyunca;
Reklam onaylandı, görüntüleme aldı,
hastanede yatıyorum, kızım hasta, oğlum hasta, eşim hasta, annem hasta
gibi bahanelerle sürekli olarak oyalandık.
İade talep ettiğimizde ise WhatsApp üzerinden yazılı ve sesli hakaretlere maruz kaldık.
(Tüm mesajlar ve ses kayıtları mevcuttur.)
En sonunda 2.000 USD iade ederim, işine gelirse şeklinde bir teklif sunuldu.
Mağdur olmamıza rağmen suçlu gibi muamele görüp, üste çıkılmaya çalışıldı.
Sonrasında;
arabamı satıyorum, anneme kredi çektiriyorum, bankalara başvurdum gibi gerekçelerle
haftaya, ay sonu, çarşamba, cuma denilerek sürekli ertelenen sözler verildi.
Devamında ise kalp krizi geçirdim, cezaevine girdim gibi gerçeği yansıtmayan beyanlar ileri sürüldü.
Cezaevinde bulunan bir kişinin, avukatı aracılığıyla dahi olsa bu şekilde ses kayıtları göndermesi mümkün değildir. Buna rağmen iyi niyet gösterilmiştir.
İki çocuğu ve ailesi hatırına bugüne kadar beklendi.
Ancak bugün itibarıyla avukatımız aracılığıyla savcılığa suç duyurusunda bulunulmuş ve icra takibi başlatılmıştır.
📌 Benzer şekilde mağdur olanlar varsa beklemesin.
📌 Bu kişiye karşı iyi niyet ne yazık ki sonuç vermemektedir.
Herkesin bilgisine. - 03-02-2026, 19:35:27Konuya tesadüfen denk geldim
Anladığım kadarıyla;
SÜLÜN OSMAN GELİP
Kurumsal üyelik paketlerinden Gold yada Platinium Alsa tüm platformu rahatlıkla dolandırabilir...
Neden çünkü; ADAM KURUMSAL ÜYE YANİ ONAYLANMIŞ BİR KİŞİLİK
Halbuki gerçekler öylemi değil tabiii; BASTIR PARAYI VER REKLAMI FORUMDA EN ÜSTTE
Kim olduğun hiç önemli değil parayı öde yeter
Şikayet konusu açıyorsun; MODERATÖRLER KARAR VERECEK DİYE SAATLERCE GÜNLERCE BEKLİYOSUN SONRA "Allah'ın dan BULSUN" DEYİP KONUYU SİLİYORSUN...
SİTE SAHİBİNİN İSMİ "COŞKUN" beydi yanlışım varsa affola ama ustam sen hiç iş bilmezmisin MODERATÖRLER HAYRINA MI ÇALIŞIYOR BU PLATFORMDA "Siz" bu adamlara maaş vermiyormusunuz veriyorsanız nasıl insanlar kolayca dolandırılabiliyor...
Önüne gelen yada tabiri caizse parayı basan kurumsal üyelik alabiliyorsa SORUNU SİZDE ARARIM
"ADAM ZATEN DOLANDIRICI KÖTÜLÜK KANINDA VAR YANİ"
SİZİN DERDİNİZ NEDİR COŞKUN "BEYCİM" KOCA ÜLKEYE HİZMET VEREN Bİ PLATFORM YÖNETİYORSUNUZ HALA PARALI ÜYELİK SATMA DERDİNDEMİSİNİZ...? PLATFORMUN GETİRİSİ YOK GALİBA YADA ÇOK FAZLA PARAYA İHTİYACINIZ VAR DEMEK Kİ YOKSA ÖNÜNÜZE GELENE KURUMSAL ÜYELİGİ NEDEN VERİYORSUNUZ...
KULLANICILAR UMRUNUZDA DEGİL GİBİ...?