• 23-06-2025, 10:50:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, 18 Haziran'da kalp krizi geçirdi diye ortalıktan kaybolan bu şahsiyetsiz kişilik, şuan benim bildiğim 19 kişiyi dolandırdı.

    Şuan kendisi Afyon T Tipi Kapalı Cezaevinde kendisi, bah*s reklamları çıktığından dolayı 18 Haziran'da evinden alınmış, karısına da kalp krizi geçirdiğimi söyle demiş herkese.

    Dolandırdığı kişileri çocuklarını kullanarak kandırmış genelde, yalan ağzına yuva yapmış, karaktersiz bir kişiliktir.

    Kendisi ve ailesi hakkında tüm bilgiler elimde mevcut, savcılığa suç duyurusunda bulunmak isteyen, mağdur olan kim varsa bana ulaşsın, nitelikli dolandırıcılıktan yargılansın bu asalak.

    Bilinen adı: Görkem Adanır

    Ödeme aldığı hesap: Tuğba Temel

    Gerçek adı: Deniz Temel

    Eski kullanıcı adı: ZangaTR

    https://www.r10.net/profil/118709-adsmonster.html
  • 23-06-2025, 11:00:55
    #2
    Script ve Lisans
    Kurumsal üyeliği (r10 güvencesi) olması ve ticaret geçmişine bakarak işi verdik ama parayı aldı gitti. İşin kötü yanı da kendime değil müşterim için işlem yapılacaktı 35 bin tl dolandırılmış oldu.
  • 23-06-2025, 11:01:15
    #3
    Kurumsal üyeliğin arkasına sığınıp dolandırıyorlar. Kurumsal üyeliğin bu kriteri tekrar düzenlenmelidir.
  • 23-06-2025, 11:27:37
    #4
    Bana 30 bin ve benim referansimla bı arkadasima 174 bin TL takıp gitmiştir. Sorumlusu forumdur demiyorum ama kurumsal üye olup +170 kusur pozitif referansa inanmayacaksan neye inanacagiz? Sırf bildiğim şuan 19 kişi var dolandırılan bu şahıstan. Multi üyelikleri sürekli var biliniyor, forumun bu noktada sanki biraz daha agresif olmasını umuyorum*

    * Bize karşı değil..
  • 23-06-2025, 11:35:00
    #5
    Ben de mağdurlar arasındayım. Kurumsal PLus ve pozitif referanslara güvenip iş yaptık, dolandırıldık. Forum yöneticileri bu konuda sessiz kalıyor. Toplu bir dolandırıcılık söz konusu.
  • 23-06-2025, 14:27:10
    #6
    10.000 tl üzerine sözleşme şeklinde anlaşılarak iş yapılmalı bence.
  • 23-06-2025, 14:29:38
    #7
    Üyeliği durduruldu
    SefaUyanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurumsal üyeliği (r10 güvencesi) olması ve ticaret geçmişine bakarak işi verdik ama parayı aldı gitti. İşin kötü yanı da kendime değil müşterim için işlem yapılacaktı 35 bin tl dolandırılmış oldu.
    pdmuhcelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurumsal üyeliğin arkasına sığınıp dolandırıyorlar. Kurumsal üyeliğin bu kriteri tekrar düzenlenmelidir.
    KASPAROVV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana 30 bin ve benim referansimla bı arkadasima 174 bin TL takıp gitmiştir. Sorumlusu forumdur demiyorum ama kurumsal üye olup +170 kusur pozitif referansa inanmayacaksan neye inanacagiz? Sırf bildiğim şuan 19 kişi var dolandırılan bu şahıstan. Multi üyelikleri sürekli var biliniyor, forumun bu noktada sanki biraz daha agresif olmasını umuyorum*

    * Bize karşı değil..
    vFurky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de mağdurlar arasındayım. Kurumsal PLus ve pozitif referanslara güvenip iş yaptık, dolandırıldık. Forum yöneticileri bu konuda sessiz kalıyor. Toplu bir dolandırıcılık söz konusu.
    Benimde kurumsal üyeliğim var hocam, biz eski ticarerlerine bakıp güvendik, bunda r10 yönetiminin bir suçu yok bana göre, asıl suçlu aslında tam olarak bizleriz. Bizden kastım da 10 aydır, 7 aydır parasını alamayıp bir şikayet konusu bile açmayanlar aslında, daha neyi bekliyorsun kardeşim açsana şikayet konusunu, bizimde haberimiz olsun. Burada tek sıkıntı şikayet konusunda mağduriyet giderilince o şikayet konusu ve içinde geçen olaydan kimsenin haberinin olmaması, adam 7 ay oyalamış, bunu kimse bilmiyor, bunu bilsen bizde ona göre hareket ederdik, r10'un tek suçu bence bu sistem, bunun değişmesi ya da farklı bir özellikle bu durumun değişmesi lazım.
  • 23-06-2025, 14:56:04
    #8
    20 bin tl kadar hakkımızı gasp etti, 6 aydır hizmet ve iade talebine yanıt vermiyor, r10da tedbirler arttırılmalı
  • 23-06-2025, 15:00:39
    #9
    Geçmiş olsun herkese, umarım hakkınızı alabilirsiniz.