⚠️ DİKKAT ⚠️

Bu şahsa ADS reklam hizmeti karşılığında 5.200 USD ödeme yaptık.
(Tüm ödemeler ve yazışmalar ekran görüntüleri ve kayıtlarla kanıtlıdır.)

Ancak hiçbir hizmet alınmamıştır.

Aylar boyunca;
“Reklam onaylandı”, “görüntüleme aldı”,
“hastanede yatıyorum”, “kızım hasta”, “oğlum hasta”, “eşim hasta”, “annem hasta”
gibi bahanelerle sürekli olarak oyalandık.

İade talep ettiğimizde ise WhatsApp üzerinden yazılı ve sesli hakaretlere maruz kaldık.
(Tüm mesajlar ve ses kayıtları mevcuttur.)

En sonunda “2.000 USD iade ederim, işine gelirse” şeklinde bir teklif sunuldu.
Mağdur olmamıza rağmen suçlu gibi muamele görüp, üste çıkılmaya çalışıldı.

Sonrasında;
“arabamı satıyorum”, “anneme kredi çektiriyorum”, “bankalara başvurdum” gibi gerekçelerle
“haftaya”, “ay sonu”, “çarşamba”, “cuma” denilerek sürekli ertelenen sözler verildi.

Devamında ise “kalp krizi geçirdim”, “cezaevine girdim” gibi gerçeği yansıtmayan beyanlar ileri sürüldü.
Cezaevinde bulunan bir kişinin, avukatı aracılığıyla dahi olsa bu şekilde ses kayıtları göndermesi mümkün değildir. Buna rağmen iyi niyet gösterilmiştir.

İki çocuğu ve ailesi hatırına bugüne kadar beklendi.
Ancak bugün itibarıyla avukatımız aracılığıyla savcılığa suç duyurusunda bulunulmuş ve icra takibi başlatılmıştır.

📌 Benzer şekilde mağdur olanlar varsa beklemesin.
📌 Bu kişiye karşı iyi niyet ne yazık ki sonuç vermemektedir.

Herkesin bilgisine.