Merhaba.
İran esti gürledi, gerçekten elinden gelenin fazlasını yaptı maalesef büyük balık küçük balığı her zaman yer aksi olması mümkün olmadığı gibi ABD'de noktayı koydu. Diğer ülkeler de ekonomik şartlar sebebi ile 2-3 tehdit ederler final olur. Yani ABD aktif olarak vurmadan önce 2-3 ülke aklını başına al dedi şimdi sular duruldu.
Sizin tahminleriniz nedir?
İran-İsrail Mevzusu Bence Kapandı Sizce?
27
●1.714
- 22-06-2025, 23:45:57
- 22-06-2025, 23:48:35İran bu gece en şiddetli şekilde saldıracagını açıkladı. Bu mevzu bitmez
- 22-06-2025, 23:49:16Her gün açıklıyor.TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2025, 23:49:49Sizce bir ülke topraklarını başkalarının eline vermek ister mi? Daha da uzayacak bu mevzu.CtnbsOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2025, 23:51:33İranın olayı daha fazla uzatması için çok bir sebebi kalmadı. Olan oldu.
Trump 2 hafta düşüneceğim diyip ertesi gün vurması tam onluk bir hareket.
Bir gün söylediği diğer günü tutmuyor zaten 2 hafta sabretmesinin imkanı'da yoktu. En kısa sürede bitirmek için hızlıca hamle yaptı.
Daha fazla uzarsa İsrail ve Amerika iran yönetimini hedef alacaktır , onlarında işine gelmez zaten anlaşırlar diye düşünüyorum.
Bakalım nasıl bir süreç yaşanacak. - 23-06-2025, 00:01:14Hürmüz Boğazı muhabbeti girdi araya.
Konu petrol olduğu için yakında ateşkes sağlanır. Söz konusu para çünkü.