İranın olayı daha fazla uzatması için çok bir sebebi kalmadı. Olan oldu.
Trump 2 hafta düşüneceğim diyip ertesi gün vurması tam onluk bir hareket.
Bir gün söylediği diğer günü tutmuyor zaten 2 hafta sabretmesinin imkanı'da yoktu. En kısa sürede bitirmek için hızlıca hamle yaptı.
Daha fazla uzarsa İsrail ve Amerika iran yönetimini hedef alacaktır , onlarında işine gelmez zaten anlaşırlar diye düşünüyorum.
Bakalım nasıl bir süreç yaşanacak.