• 21-06-2025, 03:50:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar değerli r10 ailesi ben ekşi sözlük işi yapıyorum batış vs. Yaşadım
    Batış zamanımda heryer Müşteri Kaynıyordu Hesap Hizmet Yokken
    Şuan da Hizmetlerimi Tekrardan Aktif Edebildim Sonunda Müşteri Yok.
    Kafayı Yemek Üzereyim
    Hesap hizmet Yokken Müşteri Var
    Hesap Hizmet Var Müşteri Yok
    Sizce Ben Ne yapmalıyım Müşteri Bulabilmek Çekebilmek Adına Sadece Şuanda R10 Da Hizmet Veriyorum Başka Nerelerde Hizmet Verebilirim Neler Yapabilirim Fikri Olanlar Benimle Paylaşıp Beni Aydınlatırsa Çok Makbule Geçer.
    Güzel Cevaplara R10+ veriyorum
  • 21-06-2025, 04:23:08
    #2
    Ekşi sözlük işi için ne kadar müşteri olabilir ki hocam zaten. Bence farklı şeylere de yönel oradan iş gelirse yine yaparsın.
  • 21-06-2025, 04:48:34
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Çok haklısın benimde kafamda zaten var fakat problemimiz şu hocam eksilerde Sürünüyorum yeni işe yönelecek bütçem kalmadı
  • 21-06-2025, 08:53:04
    #4
    Hayatın paradoksu bu hocam.
  • 21-06-2025, 09:32:50
    #5
    Hep kazanacağız diye bir şey yok hocam