Merhabalar değerli r10 ailesi ben ekşi sözlük işi yapıyorum batış vs. Yaşadım
Batış zamanımda heryer Müşteri Kaynıyordu Hesap Hizmet Yokken
Şuan da Hizmetlerimi Tekrardan Aktif Edebildim Sonunda Müşteri Yok.
Kafayı Yemek Üzereyim
Hesap hizmet Yokken Müşteri Var
Hesap Hizmet Var Müşteri Yok
Sizce Ben Ne yapmalıyım Müşteri Bulabilmek Çekebilmek Adına Sadece Şuanda R10 Da Hizmet Veriyorum Başka Nerelerde Hizmet Verebilirim Neler Yapabilirim Fikri Olanlar Benimle Paylaşıp Beni Aydınlatırsa Çok Makbule Geçer.
Güzel Cevaplara R10+ veriyorum