evli biri olarak belirteyim asla evlenme ciddiyim ve çevremdeki herkese de söylüyorum. Ülkemizde giderek çok hızlı düşen bir nüfus var bunu gören hükumet, devreye basıp para ile milleti çocuk yapmalarını istiyorlar. Demek ki sorun büyük!
Bir kere senin elinde çok güzel bir meslek var kaptanlık. Bitirince allah kısmet ederse, çok güzel bir serüven seni bekliyor birçok ülke dolaşacaksın hali ile kaptan olan birinin evli olmasına bile gerek yok hayatı yaşamak budur aslında farklı ülkeleri gezip birçok insan ile sohbet edebilir ve arayışını başka ülkeler de de devam ettirebilirsin. Yaşın çok genç ve hata yapma yaştasın. Keşke dememek için iyi ki demeli insan bu sözü asla unutma.
Allah düşmanıma vermesin bana bir tavsiye verin
37
●2.416