Allah düşmanıma vermesin bana bir tavsiye verin
37
●2.416
- 20-06-2025, 16:36:20Bende aynı olayları yaşadım benimki biraz daha fazla tabi profilimdeki konudan da okuyabilirsin(https://www.r10.net/off-topic/433383...ina-kacti.html)
benimki 5.5 ay oldu biteli tekrar duygularımı paylaşsam belki faydası olur öncelikle bende üni okuyorum ve tam final zamanımda oldu bende çok uğraştım okul bitsin hemen evlenelim okulu bırakmayı dahi göze almıştım fakat genç yaşta evlilik ve maddi zorluk yaşamak istemiyorum , ve ben finallerden kaldım 2.5 ay zor geçti benim için kafamı toplayamadım dağıtmaya çalıştım ne kadar sağlam bir psikolojim olsada bunları kaldırmak çok zor özellikle 19 yaşındaysan tabi 2.5 ay sonra dayanamadım izmiri terk ettim 2.5 ay antalyada bir işte çalıştım okulu bir kenara bıraktım çünkü o psikolojiyle ne sınav nede ders önemli oluyor bu bana çok iyi geldi farklı ortam farklı hayatlar kafamı gerçekten dağıttı şimdi izmirdeyim ve daha iyi bir psikolojiyle finallerime çalışıyorum unuttum mu diye sorucaksınız tabiki unutmadım asla da unutmayacaksınız alışıcaksınız ne kadar zor ve güç de olsa hayatın suyu akar yolunu bulur beni terk edip evlenen kıza karşı duygularım bitti fakat anılarımı özlüyorum yalan yok ama unutmayın ki Allah bir şeyi gösteriyorsa kendini hatırlatıyorsa her şerde var bir hayır diyip geçmeyi öğreniyosun gelecekte ne olur bilmem ama ben bundan sonraki ilişkilerimde çok sağlam kafayla olacağım ve en dibi gördükten sonra bazı şeyler basitleşiyor
-şuan bunları anlaman imkansız ne desek kulağına boş gelicek banada öyleydi çünki herşeyi zamana bırak oyalanmaya bak bırak zaman herşeyi yerli yerine koysun
-farklı arkadaşlar edinmeye çalış yada mutlu olduğun arkadaşlarınla vakit geçir ben öyle aşabildim
-onun yarattığı boşluk yüzünden birsürü kız ekliyip konuşma isteği duyucaksın hiçbiri yerini doldurmayacak yada o enerjiyi sana vermeyecek unutma başkalarının hayatına dokunmak iz bırakmak büyük vebal bunu yapma ama illaki gereksinim duyucaksın kontrol etmesini iyi bil ben iyi kontrol ettim zor oldu tabi
-ne zaman istersen profilimdeki wp den danışabilirsin konuşmak herzaman iyi gelir içine kapanıp atmak seni daha kötü etkiler sürekli onu anlatacağın için çevrendekiler biraz rahatsız olabilir gerçek dostlar dinler sadece
** Umarım hiçkimse yaşamaz ama öyle demekle olmuyor aşk insanı çok kötü bozar ne kadar güzel olsada nefrettir severken Allah için sevin ve asla da herşeyiniz yapmayın çünkü sizin herşeyiniz olamaz bu dünyada herkes bu dünyaya tek doğdu tek ölücek ** - 20-06-2025, 18:28:07Kimse için geleceğini enerjini heba etme gram üzülmene gerek yok kardeşim. Hayat bu tarz şeyleri kafaya takmak için çok kısa, sana değer vermeyen seni her yerden engelleyen senin için önemli bir dönemde sana bunu yaşatan kişiden sana mutluluk gelmez. İnan bana senin şuan içinde yaşadığın sıkıntının kaygının %1 dahi yaşamıyor karşı taraf hayatına bakıyor. Derin bir nefes al ve ondan sonraki hayatına başla güzel günler seni bekliyor.
- 20-06-2025, 21:10:46NaciBLN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleobisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleerkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülenurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSserce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülepersius35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMaXeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleultralpcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülelastasmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülefarukisaoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMFK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEnterZoom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebilgisayarji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntületakir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülealicmkrtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülefikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEmadder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEmre4343 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleExtralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBadSoul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bütün hocalarıma abilerime verdiği tavsiyeler için teşekkür ederim bu kadar çok destek geleceğini düşünmemiştim gerçekten yazılan şeyler kafamı rahatlattı hepinize çok teşekkür ederim
ancak şu arkadaş r10 profili ne bilmiyorum ama kendini komik sanıyor sanırım numarayı da paylaşıyorum ki eğer siteye kayıtlı böyle bir numara varsa şikayet ediyorum

- 20-06-2025, 21:16:01vay kardeşim sana bi tavsiye vereyim. Artık Türk Kızları ile yaşamak zor. daha yaşın genç. dil öğren yurt dışına açıl , işlerini büyüt ve cebinde çok paran olsun her zaman. Senin memnun edemediğin insanlar gün gelir senin için deli divane olur. Kasma böyle şeylere. Yaşın ilerlediğinde anlarsın.
- 20-06-2025, 21:16:36Bu numara banada yazdı pc de klavye delikanlısı ya kendi numarasından yazmıyor erkekkNaciBLN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2025, 21:26:34NaciBLN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayni numara bana da yazmis benzer seyler
) cocuk aqun veledi

