Kendi aracımla çıkarım ancak şöyle bir düşüncem var.
Yüzümü ve aracımı göstermeyi düşünmüyorum. (Bedenimle ön plana çıkmak istemiyorum
)Sadece yollar, önemli yerler, yolculuk esnasında karşılaştıklarım, genel sohbet tadında sesli paylaşımlar, özlü sözler, hayat tecrübeleri, çeşitli öneriler, takipçilerden gelenler üzerine....vb)
GÜNCELLEME:
Arkadaşlar konu beklediğimden daha iyi ilgi gördü.
Detaylı konuyu aşağıdaki linkten inceletip edebilirsiniz.
https://www.r10.net/is-fikirleri/448...i-teklifi.html