Değerli fikirleriniz için teşekkür ederim.
Kendi aracımla çıkarım ancak şöyle bir düşüncem var.
Yüzümü ve aracımı göstermeyi düşünmüyorum. (Bedenimle ön plana çıkmak istemiyorum

)
Sadece yollar, önemli yerler, yolculuk esnasında karşılaştıklarım, genel sohbet tadında sesli paylaşımlar, özlü sözler, hayat tecrübeleri, çeşitli öneriler, takipçilerden gelenler üzerine....vb)
GÜNCELLEME:
Arkadaşlar konu beklediğimden daha iyi ilgi gördü.
Detaylı konuyu aşağıdaki linkten inceletip edebilirsiniz.
https://www.r10.net/is-fikirleri/448...i-teklifi.html