• 17-06-2025, 03:41:31
    #1
    https://www.r10.net/off-topic/447846...post1089375013

    Önce ki konumda Xenforo ile konu üreten yapay zeka botu geliştirmiştim. Şimdi de yorum botu geliştirdim ismini Buhran yaptım.

    Buhran Ne Yapıyor?
    Her konuya 1 yorum yapıyor.
    Konulara alakalı ve çözüm odaklı ve bilgin bir tavırlarla cevap yazıyor.

    Video:
    https://youtube.com/shorts/xUgVbegYn...TqhHUfnZ1saLdj
    • TahsinCetinkaya
    • melih_py
    TahsinCetinkaya ve melih_py bunu beÄŸendi.
    2 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 17-06-2025, 03:43:20
    #2
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Buhran yerine ELCevap olaymış daha iyiymiÅŸ. Zaten sıkıntılı süreçten geçiyoruz adı bile insanı burhana sokuyor 😂
  • 17-06-2025, 03:47:20
    #3
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buhran yerine ELCevap olaymış daha iyiymiÅŸ. Zaten sıkıntılı süreçten geçiyoruz adı bile insanı burhana sokuyor 😂
    Burhan Altıntop'a saygılar kendisinin repliğinden esinlendim ismini verirken.

    Bkz:
    "Merhaba ben Buhran, Alkoliğim.... Akşam olsada 2-3 kadeh birşey içsek..."
    • TahsinCetinkaya
    TahsinCetinkaya bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.