Buhran yerine ELCevap olaymış daha iyiymiş. Zaten sıkıntılı süreçten geçiyoruz adı bile insanı burhana sokuyor 😂
Burhan Altıntop'a saygılar kendisinin repliğinden esinlendim ismini verirken.
Bkz:
"Merhaba ben Buhran, Alkoliğim.... Akşam olsada 2-3 kadeh birşey içsek..."