• 12-06-2025, 01:47:51
    #46
    M_Can adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adaylardan biride bendim kayıp için 2 yıl oldu bu hastalığı atlatalı daha bugun bile kontrole gittim.

    anjiolar yoğun bakımlar. Neyse şükür Allah evladımıza bağışladı.Yoğun bakımda önce adımı sonra hangi aşıyı olduğumu sormuşlardı ilk. ne günlerdi. Hala hasarları ve izleri devam ediyor bende şükür çok daha iyiyim.
    https://prnt.sc/esMmDsIhhgng

    Bu arada zorla olmadık diyen arkadaşlarımda var lakin, iş yerlerinde fabrikalarda, uçaklarda bi çok yerde sinovac'ı kaale bile almadılar 4 aşı olmak durumunda kaldım. 2. aşıdan 3 hafta sonra süründüm.
    Geçmiş olsun hocam. Aşı olmayanları o kadar çok öteleştirdiler ki mecbur bıraktılar. Ben şayet olmadım olacak olanlarıda uyardım sen devletten iyimi bileceksin dediler olan oldu.
  • 12-06-2025, 08:22:29
    #47
    Şu videoları çok uzun yapıyorlar millet başını dinleyip aha aşı kalp kası iltihabı yapıyor diyor


    https://youtu.be/SdCOoW5dmV0?si=nHsvQUIxEHDql1zr



    Covid başlı başına kalp kası iltihabı yapıyor, akciğerlerde kalıcı hasar bırakıyor.

    Löp löp indir poğaçayı her sabah, işte yaptığını spor yap yerinden hiç kıpırdama, içinden geçilmiş ekonomi yüzünden her ürünün içine bastılar pastacı margarinini, kalp krizinin damar tıkanıklığının en büyük sebebi stres. Ülkede stres olmadan yaşayan var mı? Ülkenin yarısını tıktılar asgari ücretle bir yerlere herkes hayatta kalma mücadelesi veriyor.
  • 12-06-2025, 09:01:22
    #48
    aşıların randevularını kendiniz aldınız
    açık rıza olarak her aşı olduğunuzda imza attınız.

    bile isteye aşıları oldunuz kimse zorlama yapmadı.

    Ben olmadım kimse neden olmadın diye zorlamadı.
  • 12-06-2025, 09:07:38
    #49
    "Sakın korkma bitanem ölüm de hayatın bir parçası." Forrest Gump
  • 12-06-2025, 09:45:31
    #50
    Ben olmamaya direndim, en son işveren patronla tartıştık olmayacağım diye istifamı verme durumuna kadar geldim 2 defa. En son yemeyince 4 ay kadar evden çalıştım pozisyonum gereği rahattım o konuda. Annem benimle kalıyor, o dahil eşim ve çocuklarıma kadar hiç birine o lanet aşıyı yaptırmadım.
  • 12-06-2025, 12:10:00
    #51
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aşıların randevularını kendiniz aldınız
    açık rıza olarak her aşı olduğunuzda imza attınız.

    bile isteye aşıları oldunuz kimse zorlama yapmadı.

    Ben olmadım kimse neden olmadın diye zorlamadı.
    Kamu kurumlarından özel sektöre iş ile tehdit ettiler. Siz Türkiye demi yaşıyorsunuz acaba ?
  • 12-06-2025, 12:11:43
    #52
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aşıların randevularını kendiniz aldınız
    açık rıza olarak her aşı olduğunuzda imza attınız.

    bile isteye aşıları oldunuz kimse zorlama yapmadı.

    Ben olmadım kimse neden olmadın diye zorlamadı.
    EMSAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben olmamaya direndim, en son işveren patronla tartıştık olmayacağım diye istifamı verme durumuna kadar geldim 2 defa. En son yemeyince 4 ay kadar evden çalıştım pozisyonum gereği rahattım o konuda. Annem benimle kalıyor, o dahil eşim ve çocuklarıma kadar hiç birine o lanet aşıyı yaptırmadım.
    Hocam üstteki yoruma bakarsanız zorla yaptırmadılar diyor. Alttaki mesaja bakarsanız iş ile tehdit var. Kimse zorlanmadı demesin
  • 12-06-2025, 12:36:44
    #53
    Murat72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kamu kurumlarından özel sektöre iş ile tehdit ettiler. Siz Türkiye demi yaşıyorsunuz acaba ?
    Elbette Türkiye'deyim

    Tehdit edildiyseniz delillerle beraber suç duyurusunda bulunup anayasal hakkınızı kullanabilirdiniz

    anayasamız der ki.

    “Tıbbi zorunluluklar ve kanunda yazılı haller dışında, kişinin vücut bütünlüğüne dokunulamaz; rızası olmadan bilimsel ve tıbbi deneylere tabi tutulamaz.”

    Vücudunuza izniniz olmadan bir müdahaleyi kimse yapamaz. Bu sebeple aşı olmadan önce onay formunu imzaladığınız için rızanız var olarak sayılmaktadır.
  • 12-06-2025, 13:46:04
    #54
    yahu 5 sene sonra nereden aklına geldi boşver çip taktılar bizi yönetiyorlar işte