fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aşıların randevularını kendiniz aldınız
açık rıza olarak her aşı olduğunuzda imza attınız.

bile isteye aşıları oldunuz kimse zorlama yapmadı.

Ben olmadım kimse neden olmadın diye zorlamadı.
EMSAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben olmamaya direndim, en son işveren patronla tartıştık olmayacağım diye istifamı verme durumuna kadar geldim 2 defa. En son yemeyince 4 ay kadar evden çalıştım pozisyonum gereği rahattım o konuda. Annem benimle kalıyor, o dahil eşim ve çocuklarıma kadar hiç birine o lanet aşıyı yaptırmadım.
Hocam üstteki yoruma bakarsanız zorla yaptırmadılar diyor. Alttaki mesaja bakarsanız iş ile tehdit var. Kimse zorlanmadı demesin