Lebrama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Elektirik Kesilince Şebeke Gidiyor
12
●376
- 08-06-2025, 13:56:09Baz istasyonlarında elektrik kesintilerinde belli süre güç sağlamak için aküler bulunur, aküler ölmüş ise elektrik kesintisi sonrası cihazlar kapanıyordur. Aküleri değiştirmeleri gerek.
- 08-06-2025, 18:43:54Ben de aynı sorunu yaşıyordum teorim şu yönde çevredeki herkesin telefonlarının wifiye bağlı olduğunu varsayalım.
Elektrik kesintisi ile birlikte wifi bağlantıları kopuyor ve mobil veriye geçiş yapıyor. Çevredeki herkes mobil veriye aynı anda bağlandığı için baz istasyonları aşırı yükü kaldıramıyor. - 08-06-2025, 18:48:40Büyük ihtimalle dediğiniz gibi hocam. Elektrikler gidince modemler kapanıyor kapanınca da herkes mobil veriye yükleniyor böyle olunca da sistemleri kaldıramıyor. Aynı telefon başka zaman aralıklarında elektrikler kesilince Turkcell ve vodafone operatörleri ile aynı sorunu yaşadım,blencher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle