Konu
Elektirik Kesilince Şebeke Gidiyor
08-06-2025, 13:47:10
#10
iNKa
Lebrama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yok hocam normal şebeke elektriği ile çalışıyorlar.
Çoğu binanın çatısına bina sahipleri ile anlaşıp koyuluyor. Kimse kabul etmez o sesi, jeneratör sesinden durulmaz.