Lebrama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam normal şebeke elektriği ile çalışıyorlar.
Çoğu binanın çatısına bina sahipleri ile anlaşıp koyuluyor. Kimse kabul etmez o sesi, jeneratör sesinden durulmaz.