• 02-06-2025, 15:21:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Zamanında her türlü şeyi eğlence için yaşayan kadınların sonradan evlenilecek erkek araması ve kendisini geçmişi dolayısıyla mazur görmesi son derece yüzsüz bir davranıştır.

    Aynı şey erkekler için de geçerlidir. Ancak vahşi doğadaki yaşam koşullarına ve avrupa ve amerikada yaşanan kütüre bakarsak: kadının biyolojik değeri yaşlandıkça ve ilişki yaşadıkça düşer. Bu ifadeyi çoğu kişi işine göre değerlendirip saçma çıkarımlar yapabilir.
    Ancak buradan fesatlık çıkaranların çoğu da bu kurallara göre yaşar.

    Bu erkeklerin çoğu da, kolay elde edilen veya önceden başkalarıyla ilişki yaşamış kadınla evlenmek istemez. Bu erkekler bile evlenirken daha önce ilişki yaşamamış kadın seçer.





    https://www.instagram.com/reel/DKPDOJyMMYN/
  • 02-06-2025, 15:59:55
    #2
    Platin üye
    Kadinlaar da böyle düşünüyor. Eğlenecek erkek ararken yakışıklı, ağzı laf yapan sosyal birini ararken Yaş 30a dayanınca meslek sahibi aile babası tipli birini aramaya başlıyorlar.
  • 02-06-2025, 21:19:05
    #3
    Ve sakın eğlenilecek olduğuna emin olmanıza rağmen çevrenizdeki her insanın uyarısına rağmen belki değişir umuduyla öyle bir insanla evlilik hayalleri kurmayın dibe battıkça batarsınız rezil olursunuz
  • 02-06-2025, 23:14:27
    #4
    Evliligi sacma bulan, ben evlenmem asla diyen kadin veya erkekleri tercih edin. Onlar evlenmek icin degil sevdigiyle birlikte yasamak icin evlenirler. Yasim geldi geviyor evlenecek birini bulma zamani geldi diye dusunen kadin veya erkekle evlenmeyin onlar seceneklerini degerlendirip en uygun secenek kimse onu tercih eder benim nazarimda bunun umumhanede kendini satan kadin veya erkekten farki yoktur. bir sure sonra a swcenegi degilde b secenegini secseydim ne olurdu diye pisman olurlar. lakin ilk verdigim ornektekiler ondan once hayatini kayip olarak gorurler ve mutlu olurlar digerlerinin gercekte mutlu olabilecegine inanmiyorum.
  • 02-06-2025, 23:30:11
    #5
    profaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evliligi sacma bulan, ben evlenmem asla diyen kadin veya erkekleri tercih edin. Onlar evlenmek icin degil sevdigiyle birlikte yasamak icin evlenirler. Yasim geldi geviyor evlenecek birini bulma zamani geldi diye dusunen kadin veya erkekle evlenmeyin onlar seceneklerini degerlendirip en uygun secenek kimse onu tercih eder benim nazarimda bunun umumhanede kendini satan kadin veya erkekten farki yoktur. bir sure sonra a swcenegi degilde b secenegini secseydim ne olurdu diye pisman olurlar. lakin ilk verdigim ornektekiler ondan once hayatini kayip olarak gorurler ve mutlu olurlar digerlerinin gercekte mutlu olabilecegine inanmiyorum.
    Hocam katılıyorum kesinlikle. Evlenmem diyen insanlar evliliğini gerçekten bir insana bağlı olarak hayatlarını geçiriyorlar.
  • 03-06-2025, 00:34:46
    #6
    Kimse sonsuza kadar rol yapamaz yani bir yerde kesin açık verecektir.
    Karşınızdaki kişiyle, evlenmeden önce elinizden geldiğince uzun vakit geçirmeye çalışın, beraber tatile çıkın mesela.
    Sürekli gözlem yapın, ufak testler yaparak tepkilerini ölçün. "Sevgili en iyi tatilde tanınır" diye bir söz vardır.
  • 03-06-2025, 06:20:22
    #7
    Kadının evlenilecek mi eğlenilecek mi olmasına karar mercisini sen değilsin. Kendini sorgula önce, kadınların üzerinden Arap zihniyetinizi uzak tutun.
  • 03-06-2025, 09:35:37
    #8
    O devirler geçti (:
    Şimdi millet hamile kadını bile alıyor.
  • 03-06-2025, 14:41:46
    #9
    Üyeliği durduruldu
    serkancelik1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kadının evlenilecek mi eğlenilecek mi olmasına karar mercisini sen değilsin. Kendini sorgula önce, kadınların üzerinden Arap zihniyetinizi uzak tutun.
    Bu konudan bunu çıkarabilecek kadar basit olamazsın...