Evliligi sacma bulan, ben evlenmem asla diyen kadin veya erkekleri tercih edin. Onlar evlenmek icin degil sevdigiyle birlikte yasamak icin evlenirler. Yasim geldi geviyor evlenecek birini bulma zamani geldi diye dusunen kadin veya erkekle evlenmeyin onlar seceneklerini degerlendirip en uygun secenek kimse onu tercih eder benim nazarimda bunun umumhanede kendini satan kadin veya erkekten farki yoktur. bir sure sonra a swcenegi degilde b secenegini secseydim ne olurdu diye pisman olurlar. lakin ilk verdigim ornektekiler ondan once hayatini kayip olarak gorurler ve mutlu olurlar digerlerinin gercekte mutlu olabilecegine inanmiyorum.