R10 halkı anlık ne işle meşgul, geleceğe yönelik planlarınız neler, hayatınızdan memnun musunuz? Konu altında hem tanışıp hem sohbet edelim.
R10 Halkı Anlık Ne Yapıyor?
13
●488
- 30-05-2025, 09:38:03r10 halkı anlık olarak gençliğinden şüphe ediyor geleceğini parlak göremiyor ...
- 30-05-2025, 09:46:16Bayramdan sonra moskovaya göç ediyorum tamamen. Ocakta ordaydım . Ruble 0.29 Kuruş 'tu şimdi 0.50 kuruş olmuş.... Ülkemi seviyorum fakat , artık benim kafam kaldırmıyor abi. 35- 40k maaş alacaksın ve hayatta kalmaya çalışacaksın. tüm bunlar yetmez gibi babasından görmediğini , kocasından isteyen TR KIIZI EGOSU var tabi. Aile yapısı bitti , sosyal medyanın yaygınlaşmasından en kötü şekilde etkilenen toplumlardan birisi olduğumuza inanıyorum.
- 30-05-2025, 09:46:41Ümidinizi yitirmeden çabalamaya devam edin hocam. Allah herkesin nasibini yaratmıştır. Nasibi aramak önemli olanEmirDertoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rast gelsin hocamEmirhanKaruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı yolculuklar hocam kazasız belasızLemond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



Herkese mutlu forumlar dilerim!