EmirDertoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 halkı anlık olarak gençliğinden şüphe ediyor geleceğini parlak göremiyor ...
Ümidinizi yitirmeden çabalamaya devam edin hocam. Allah herkesin nasibini yaratmıştır. Nasibi aramak önemli olan
EmirhanKaruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekmek teknesi bekleniyor…

Rast gelsin hocam
Lemond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Terminalde otobüsün kalkmasını bekliyor…
Hayırlı yolculuklar hocam kazasız belasız