• 29-05-2025, 00:57:36
    #1
    Selam olsun,

    İş şikayete gelince öttürüyoruz ama hak teslim etmeye gelince, övmeye gelince, hak ettiği değeri vermeye gelince çok pintileşiyoruz.
    Pintilik bayilik verse alıp hemen dükkanı açacağız yani.

    Bu adam takdirimi kazandı, şu adam hakikatten işin ehli vb. şeklinde tecrübelerinizi ve o kişiyi etiketleyerek hakkını bir teslim edin.
    İşini çok iyi yapan, çok faydalandığınız, usta çırak ilişkisi vb. her türlü olumlu olay olabilir.

    Bu tip konular açınca bazı arkadaşlar nezaketinden, kimse beni yazmaz diye iyi niyetle ve nezaketen beni yazabiliyor.
    Güzel yürekli insanlar beni es geçin nezaketinize teşekkür ederim burada kendi için konu açar pozisyona düşmeyeyim.
    Biliyorum elbette nezaket sahibisiniz ama hak teslim edelim diyorum.

    Burada o kadar çok insan var ki hak teslim edilmesi gereken...
    Bir sey it kadar adları anılmayan ama değer olarak 1000 kat fazlası olan.
    Kötüleri değil, bu kez iyileri analım ki iyilik büyüsün.

    İşinde iyi olan, diyaloğunuz iyi olan, yaklaşımı iyi olan, tavırları iyi olan yani iyi olan ne varsa hepsi olabillir.
    Biraz iyilik konuşalım.

    Kötüyü, şikayeti zaten hep yazıyoruz değil mi?
    Tenkit ettiğiniz, kendinize uzak gördüğünüz ama iyi olduğunu düşündükleriniz bile olabilir.

    Konuyu açan olarak ben yazmayayım şimdi o kişileri yazmak için konu açtığım düşünülebilir, kendimi eliyorum kendim için açtığım düşünülebilir.
    Bir konu açarken nelere maruz kaldıysak aldığımız önlemlere bak arkadaş.
    Seviyorum her şeyi.
  • 29-05-2025, 00:59:51
    #2
    @ademakcan; @SociAdwer; @TekLanDC; @Serhat;
  • 29-05-2025, 01:00:25
    #3
    Kurumsal PLUS
    @Grafiktasarimci; 👑
    @dinarbey; 👑
    @MuratKocx; 👑
    @kaanilbey; 👑
    @justkaraduman; 👑
    @PrimeSoft; 👑
  • 29-05-2025, 01:02:15
    #4
    @Vakana; bu kadar işine saygısı olan ve ehli olan kişi görmedim forumda net söyleyeyim.

    10 yılı aşkın üyeyim. Birçok kategoride hizmet verdim ya da aldım. Ama Adem hocam kadar ticaretinden de dostluğundan da keyif aldığım ve memnun kaldığım olmadı.

    Çok arkadaşım, dostum var bu arada forumda. Herkesin yeri ayrı ama Adem hocamın ayrı.

    Gerçek bir dijital pazarlama uzmanı arıyorsanız, adres başkası değil kendisi.
    • Vakana
    • serterefendi
    Vakana ve serterefendi bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 29-05-2025, 01:02:22
    #5
    depdep37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Etiket için teşekkürler.
    Takdire şayan bir çok arkadaşımız var.
    Kafadan 1-2 tane etiketlesek devamı fazla kalır

    @SociAdwer; @GuarDofErun; @ByHickimse; @RakipsizHizmet; @Arwensen; ...

    Başta akla gelenler bunlar..
  • 29-05-2025, 01:02:26
    #6
    @SMMPX; Gördüğüm en karakterli insan Allah bin kere razı olsun.
  • 29-05-2025, 01:04:28
    #7
    100-200 tllik bilgileri birkaç bin liraya satanları takdir ediyorum.
  • 29-05-2025, 01:24:35
    #8
    @Saitama; keyifle takip ettiğim bazen anlamasam yada kullanmasam bile ilgimi çeken, paylaşımını takdir ettiğim yararlı konular paylaşıyor.
  • 29-05-2025, 01:29:18
    #9
    Kurumsal Üye
    @ByHickimse;