Kayseride oturan Türkiye maç bileti için - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kayseride oturan Türkiye maç bileti için
12
●
1.087
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kayseride oturan Türkiye maç bileti için
1
2
01-09-2009, 03:35:12
#10
sechkine
buzzgibi023 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Karaborsa yapardım da,,,,, R10 da olmaz
Kayseri de öğrenciyim. Maça hazır ve nazırım
ankaradanmı kara borsa yapacaksınız
01-09-2009, 03:40:21
#11
buzzgibi023
Üyeliği durduruldu
sechkine adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ankaradanmı kara borsa yapacaksınız
Üniversite Kazandım, Erciyes mimarlık. Gelirseniz beklerim.
Ankara'dan kaydolmuştum foruma, ankara'lıyım.
İşin espri yanını geçmişsiniz herhalde ''Karaborsa mı yapıcaksınız'' diyerek?
İyi forumlar.
01-09-2009, 04:49:06
#12
MuTAs
Yahyalıdayım hocam ya merkezde otursam R10 Kadir Has Buluşması yapardık bi
01-09-2009, 12:38:30
#13
quale
Üyeliği durduruldu
Bitmiş maalesef hocam. Bu kadar geç kalmasaydık keşke diyeceğimde daha 5 gün var bende haftaiçi alırım diyordum.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler