• 01-09-2009, 03:35:12
    #10
    buzzgibi023 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karaborsa yapardım da,,,,, R10 da olmaz Kayseri de öğrenciyim. Maça hazır ve nazırım

    ankaradanmı kara borsa yapacaksınız
  • 01-09-2009, 03:40:21
    #11
    Üyeliği durduruldu
    sechkine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ankaradanmı kara borsa yapacaksınız
    Üniversite Kazandım, Erciyes mimarlık. Gelirseniz beklerim.
    Ankara'dan kaydolmuştum foruma, ankara'lıyım.
    İşin espri yanını geçmişsiniz herhalde ''Karaborsa mı yapıcaksınız'' diyerek?

    İyi forumlar.
  • 01-09-2009, 04:49:06
    #12
    Yahyalıdayım hocam ya merkezde otursam R10 Kadir Has Buluşması yapardık bi
  • 01-09-2009, 12:38:30
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Bitmiş maalesef hocam. Bu kadar geç kalmasaydık keşke diyeceğimde daha 5 gün var bende haftaiçi alırım diyordum.