Konu
Kayseride oturan Türkiye maç bileti için
01-09-2009, 03:35:12
#10
sechkine
buzzgibi023 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Karaborsa yapardım da,,,,, R10 da olmaz
Kayseri de öğrenciyim. Maça hazır ve nazırım
ankaradanmı kara borsa yapacaksınız