buzzgibi023 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Karaborsa yapardım da,,,,, R10 da olmaz Kayseri de öğrenciyim. Maça hazır ve nazırım

ankaradanmı kara borsa yapacaksınız