• 07-05-2025, 18:40:23
    #28
    FoRgEd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    82 hindistan
    83 pakistan
    Pakistan halkı bugün ellerinde olsa 82-83 fark etmez plakayı alır. Türk halkını çok seviyorlar.
  • 07-05-2025, 18:48:18
    #29
    fâni editör.
    Keşke hindistan yok olsa yav. Böyle pislik bir millet yok. Çin min halt etmiş.
  • 07-05-2025, 19:07:25
    #30
    İşin kötüsü iş için Pakistan'a gelmiştim. 48 saatliğine tüm uçuşlarda iptal edildi. Umarım uzamazda ilk uçakla dönebilirim.
  • 07-05-2025, 19:19:13
    #31
    emrecanondes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin kötüsü iş için Pakistan'a gelmiştim. 48 saatliğine tüm uçuşlarda iptal edildi. Umarım uzamazda ilk uçakla dönebilirim.
    oooo çok geçmiş olsun hocam, durumlar nasıl orada? İnşallah sağ salim gelirsiniz
  • 07-05-2025, 19:34:08
    #32
    phpwebdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oooo çok geçmiş olsun hocam, durumlar nasıl orada? İnşallah sağ salim gelirsiniz
    Bulunduğum bölge bomba atılan yere 200 km civarı uzaklıkta. Burası gayet güvenli, her şey yolunda görünüyor. Ama ben ve ekibim korkuyor tabii ki. Ülkeye dönememek kötü olur, onun haricinde zaten çalıştığımız firma askeri konvoy sağladı.
  • 07-05-2025, 19:45:14
    #33
    emrecanondes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bulunduğum bölge bomba atılan yere 200 km civarı uzaklıkta. Burası gayet güvenli, her şey yolunda görünüyor. Ama ben ve ekibim korkuyor tabii ki. Ülkeye dönememek kötü olur, onun haricinde zaten çalıştığımız firma askeri konvoy sağladı.
    Allah yardımcınız olsun