oooo çok geçmiş olsun hocam, durumlar nasıl orada? İnşallah sağ salim gelirsiniz
Bulunduğum bölge bomba atılan yere 200 km civarı uzaklıkta. Burası gayet güvenli, her şey yolunda görünüyor. Ama ben ve ekibim korkuyor tabii ki. Ülkeye dönememek kötü olur, onun haricinde zaten çalıştığımız firma askeri konvoy sağladı.