• 04-05-2025, 23:20:32
    #1
    Kurumsal PLUS
    Maçtan sonra Beşiktaş'ın yaptığı paylaşım...



    https://x.com/i/status/1919103164369785092



    Osimhen'in paylaşımı



    https://x.com/i/status/1919103330250379509
  • 04-05-2025, 23:26:42
    #2
    PropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kartal kupa maçında osimhenin eline junior kupayı verdiğinde niye paylaşım yapmıyordu
    Yatsınlar kalksınlar yavru aslanlar Beşiktaş'a dua etsinler.
    Osimhen Süper Kupa maçından sonra geldi hocam, futbola uzaksınız sanırım.
  • 04-05-2025, 23:27:26
    #3
    Platin üye
    Kafka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Osimhen Süper Kupa maçından sonra geldi hocam, futbola uzaksınız sanırım.
    Komedi bunlar
  • 04-05-2025, 23:31:13
    #4
    beşiktaşlıyım da artık beşiktaşın bu sene daha bişey paylaşmaması lazım. Liderle aranda 30 puan fark olur mu nasıl 3 büyüksün sen ?