FB - BJK Maçından sonra BJK ve Osimhen'in paylaşımı :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
FB - BJK Maçından sonra BJK ve Osimhen'in paylaşımı :)
3
●
392
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
FB - BJK Maçından sonra BJK ve Osimhen'in paylaşımı :)
04-05-2025, 23:20:32
#1
Zenith Capital
Kurumsal PLUS
Maçtan sonra Beşiktaş'ın yaptığı paylaşım...
https://x.com/i/status/1919103164369785092
Osimhen'in paylaşımı
https://x.com/i/status/1919103330250379509
04-05-2025, 23:26:42
#2
Kafka
PropJoe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kartal kupa maçında osimhenin eline junior kupayı verdiğinde niye paylaşım yapmıyordu
Yatsınlar kalksınlar yavru aslanlar Beşiktaş'a dua etsinler.
Osimhen Süper Kupa maçından sonra geldi hocam, futbola uzaksınız sanırım.
04-05-2025, 23:27:26
#3
Skaylet
Platin üye
Kafka adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Osimhen Süper Kupa maçından sonra geldi hocam, futbola uzaksınız sanırım.
Komedi bunlar
04-05-2025, 23:31:13
#4
cuvelious
beşiktaşlıyım da artık beşiktaşın bu sene daha bişey paylaşmaması lazım. Liderle aranda 30 puan fark olur mu nasıl 3 büyüksün sen ?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler