Konu
FB - BJK Maçından sonra BJK ve Osimhen'in paylaşımı :)
04-05-2025, 23:31:13
#4
cuvelious
beşiktaşlıyım da artık beşiktaşın bu sene daha bişey paylaşmaması lazım. Liderle aranda 30 puan fark olur mu nasıl 3 büyüksün sen ?