• 04-05-2025, 20:12:55
    #10
    ismaiwz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En fazla 1 ay dedik adama hocam.
    Henüz 1 ay dolmamış. Yerinizde olsam devam ederdim -isterse tabii- yoksa yok.
  • 04-05-2025, 20:15:54
    #11
    Üyeliği durduruldu
    PropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşini görmez diye bir muhabbet yok hocam, konuştuğunuz gibi işini yap, işini teslim et, işini görüp görmeyeceği müşteriyi ilgilendirir, sen anlaştığın kadarını yap gerisine karışma.
    Ben gerekeni yaptım 50% ama devam edemem.

    Melinda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Henüz 1 ay dolmamış. Yerinizde olsam devam ederdim -isterse tabii- yoksa yok.
    İş devam edilebilecek bir şey değil, çok darlandim. Hayatimda hiçbir işi yaparken bu kadar stres olmadım. Adam birebir ayni tasarimi istiyor açıkça söylüyorum olmaz diye.
  • 04-05-2025, 20:17:00
    #12
    ismaiwz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben gerekeni yaptım 50% ama devam edemem.



    İş devam edilebilecek bir şey değil, çok darlandim. Hayatimda hiçbir işi yaparken bu kadar stres olmadım. Adam birebir ayni tasarimi istiyor açıkça söylüyorum olmaz diye.
    Adama ozaman teklifte bulunun hocam, işi bu şekilde teslim alacaksanız alın, yoksa devam ederim diye, sonuç olarak sen anlaştığınız gibi ilerliyorsun? Burda iadelik bir durum yok, ayriyetten 1 ay süreli bir işi niye 10k gibi bir fiyata aldın hocam?
  • 04-05-2025, 20:18:23
    #13
    Üyeliği durduruldu
    PropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adama ozaman teklifte bulunun hocam, işi bu şekilde teslim alacaksanız alın, yoksa devam ederim diye, sonuç olarak sen anlaştığınız gibi ilerliyorsun? Burda iadelik bir durum yok, ayriyetten 1 ay süreli bir işi niye 10k gibi bir fiyata aldın hocam?
    İşi ben 2 haftada tamamlarım, part time calisacagim projede. Anlastigimiz gibi ilerliyorum ama adam bunu tamamlarsam kalanı atar mı orasini bile supheye düşürdü.
  • 04-05-2025, 20:19:29
    #14
    ismaiwz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşi ben 2 haftada tamamlarım, part time calisacagim projede. Anlastigimiz gibi ilerliyorum ama adam bunu tamamlarsam kalanı atar mı orasini bile supheye düşürdü.
    Kalanı atmadığı sürece işi teslim etmeyeceksin hocam bu kadar basit İstiyorsa gidip şikayetçi olabilir, sonuç olarak yazılanlar duruyor.
  • 04-05-2025, 20:21:09
    #15
    Benim anlamadığım şey, 1 ay uğraşacağın şey için 10.000₺ ye iş yapman oldu, bu kadar değerinizi düşürmeyin hocam, 3-5 günlük iş olsa neyse
  • 04-05-2025, 20:34:01
    #16
    İşi tamamlayamıyorsan parasını vermelisin.
  • 04-05-2025, 20:40:11
    #17
    Kaporayı ne diye altın yapıyorsun ki zaten onu anlamadım ben bırak nakitte dursun niye hiç kötüyü düşünmedin ki
  • 04-05-2025, 20:43:33
    #18
    Benim anlamadığım şey 4 bin altın yaptın geriye kalan 1000 tl nereye gitti komisyon vs demişsin ne komisyonu onu anlamadım. 1000 tl komisyon hangi banka kesiyor 1 gram altında